aug
28

A napokban vettem szemügyre a Center Média Kft.-t, mint Internetszolgáltatót, és feltűnt, hogy a Dataplex névvel dobálózik. Nem úgy, mint pl a Szerverhosting.org, hogy "Minőségi szerverhosting a BIX-ben", gondoltam, hogy ez egy ígéretes szolgáltató lehet. Vegyük szemügyre!

Az első dolog, ami felütötte a fejem, hogy a szolgáltatót Webpage Template-t, azaz előre elkészített, letölthető (megvásárolható) weboldalt használ. Nos ez legalább egy mínusz pont. A második dolog a megfogalmazás. Bal oldalt ovlasható a VPS résznél:

Béreljen Virtuál szervert nagy sávszélleségen, és megoldódnak a céges, web, mail, ftp kiszolgáló gondja is, úgy, hogy közben minden a ön, ill. rendszergazdája kezében van.

Azért némi nyelvtani korrekció ráférne, nem? A megfogalmazás sem tehető a marketing csúcsára:

Kíváló lehetőség ez: Játék szerver (game szerver) üzemeltetőknek, speciális web szerver, olyan szerver alkalmazások futtatása, amit nem tarozik egy átlagos web hosting cégre, a saját Virtuális Szerverére telepített alkalmazásokhoz csak ön férhet hozzá, szolgáltató oldali lopás, feltörés kizárt!!!

Nézzük hát a csomagokat!

Konfigurációk:

Mini: br. 5.900 Ft/hó

* 60 GB disk
* 512 Mb memória
* rendszergazdai segítségnyújtás
* ingyen aldomain regisztráció

-------------------------------------------------

Közép: br. 8.900 Ft/hó

* 100 GB disk
* 1 GB memória
* rendszergazdai segítségnyújtás
* ingyen aldomain regisztráció
-------------------------------------------------

Nagy: br. 11.900 Ft/hó

* 200 GB disk
* 2 GB memória
* rendszergazdai segítségnyújtás
* ingyen aldomain regisztráció
-------------------------------------------------

Disk növelés:

+ 50GB: 4.900 Ft/hó
+ 100Gb: 6.900 Ft/hó

Dedikált CPU:
+ 7.900 Ft/hó

Jó áron vannak, mondhatni tökéletesek a mai piachoz képest, így felkeltette az érdeklődésemet ez a látszólagosan buta oldal, és hittem abban, hogy a technikai felkészültség azért nagyobb, mint a frontend. A support nem 0-24, mint az ATW Dataland szolgáltatásánál, de azért jó, hogy vannak MSN-en is.

(12:48)  én: Milyen kapcsolattal vannak ezek ellátva? 100Mbit vagy 1Gbit/s?
(12:48) CenterMédia Host: VPS-enként 100 Mbit
a főgép gigabittel csatlakozik,
(12:49)  én: Igényelhető nagyobb kapcsolat?
(12:49) CenterMédia Host: ha nem merevlemeről szolgál ki közvetlenül ki adatokat, akkor 300.400 Mbit elérhető a 3 csomag áráért
(12:50)  én: milyen a technológiai háttér?
(12:50)  én: úgy mint processzor, memória és merevlemez tekintetévebn
tekintetében
(12:50) CenterMédia Host: SUN vbox gépek vannak, quad 8300 cpu-val
(12:51) CenterMédia Host: hitachi sata2-es
(12:51)  én: ezek raidben?
(12:51) CenterMédia Host: nem
(12:51)  én: nem lassú így a lemezolvasás?
(12:51) CenterMédia Host: normal sebesség, vps-nél
(12:52)  én: nos, mivel tükörszervert szeretnék üzemeltetni, egy olyan csomag érdekelne, amely a lehető legnagyobb netkapcsolatot biztosítja kb 100Gb tárhellyel, legalább 1GB rammal
ez megoldható?
(12:52) CenterMédia Host: nagyobb teljesítmény is elérhető lesz majd
(12:52) CenterMédia Host: meoldható
(12:53)  én: Önöknél van lehetőség próbaidőre?
(12:53) CenterMédia Host: most nem,
(12:54)  én: és ez mikor lenne alkalmas?
(12:54) CenterMédia Host: már nincs probaidönk, megszünt a vissazélések miatt
(12:54)  én: értem
a másik dolog
a legkisebb csomagjuk
(12:55)  én: havonta mennyibe kerülne 60Gb helyett 20Gb tárhellyel?
(12:55) CenterMédia Host: 5000-be
(12:55)  én: tehát akkor a memória dobja meg az árat?
(12:56) CenterMédia Host: igan az
(12:56)  én: na és ebben a konstrukcióban, csak 256Mb rammal?
(12:56) CenterMédia Host: kevesebb memoval olcsobb, pl 256-al 3.900 HUF

A support nem valami illedelmes, sőt sajnos kritikán aluli. A technikai háttér csaknem nevetséges, egy darab merevlemezen már ki hosltol VPS-t? Ráadásul SATA 2 felületen? Na meg Core 2 Quad? Az oké, hogy az ATW Core 2 Duo -t alkalmaz, de ott legalább van valami lemezteljesítmény is.


Pontozás (1 a legrosszabb, 5 a legjobb):

Támogatás (support): 2

Technikai háttér: 2

Weboldal, tájékozódás: 3

Összesen: 2.3 -> Gyenge

A bejegyzés trackback címe:

https://virtual.blog.hu/api/trackback/id/tr901344238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása